Waarom zit een melkveehouderij op social media?

Bij een melkveehouderij kan je denken aan verschillende dieren die melk produceren. Hier kunnen bijvoorbeeld koeien, geiten of schapen gehouden worden. Bij een melkveehouderij is het vaak mogelijk om een rondleiding te krijgen. Mensen krijgen dan een kijkje bij het gehele proces vanaf het melken van de dieren tot aan het maken van het eindproduct zoals bijvoorbeeld de kaas of de melk. Daarnaast kan er vaak ook bij de dieren gekeken worden en met de dieren geknuffeld worden. Vaak is dit een leuk uitje om met het gezin naar toe te gaan en vooral voor kinderen is dit een leuk uitje. Voor een melkveehouderij is het van belang dat zij goed vindbaar zijn op social media. Zodat meer potentiële klanten de melkveehouderij zien en eventueel langs zullen komen. Hiervoor kan onder andere gebruik gemaakt worden van Instagram.

Wat is de toegevoegde waarde van een Instagram account voor een melkveehouderij?

Instagram is een social media platform dat de laatste jaren sterk is gegroeid en bijna iedereen tegenwoordig wel kent. Het platform is zeer populair en makkelijk om te gebruiken. Via Instagram is het voor mensen makkelijk om foto’s of filmpjes de te plaatsen, delen met vrienden of hierop reageren. Daarnaast kunnen mensen ook gemakkelijk een rechtstreeks bericht naar het bedrijf zelf sturen. Een voordeel van Instagram is dat je als bedrijf zelf de doelgroep kan op zoeken door gebruik te maken van hashtags die populair zijn onder de doelgroep. 

Wat kan chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht kan hierbij ondersteunen door de binnenkomende vragen van klanten zo snel mogelijk op te pakken en deze vragen te beantwoorden. De chatspecialisten zullen de binnenkomende vragen binnen 30 seconden oppakken. Chatkracht staat 7 dagen in de week voor u klaar om de vragen van klanten te beantwoorden. Indien u benieuwd bent naar de mogelijkheden bent u van harte welkom om contact op te nemen via de live chat om de mogelijkheden te bespreken.